Seekor Kucing Bernama Tom

Ada seekor kucing yang baru dilahirkan.Dia (yes,dia tu betina) mempunyai bulu yang sangat cantik dan lembut.Dia juga mempunyai tompok yang mencorakkan sebuah muka di badannya.P.S muka ni saya baru perasan semalam.

Pada suatu hari,Tom ni ikut la saya pergi buang tong sampah
(-.-)lalu dia pon mula mengusap badannya pada kaki saya.

Warning:Akan menjijikkan

Saya berasa macam ada sesuatu panas di kaki saya...rupa-rupanya Tom kencing atas kaki saya(Told you)

Jadi sebagai hukuman saya paksa Tom mandi dengan saya.

Saturday 5 September 2015

Naik Lif Pt.1

Nak cerita la sikit suka suki hidup saya.

Pada suatu hari ni saya and my family (amboi manglish hang) pergi la beli barang sikit di Alor Setar.

Tengah-tengah dok beli-belah tu dia buat hal dah.Jadi saya bagitau la kat mak saya yang saya nak pi tandas.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Setelah usai urusan saya saya pon pi balik la kat tempat kami makan tadi.

Tapi,taktau la sapa rasuk saya tapi saya naksangat nak naik lif kat situ.Jadi dah nak ikutkan kata hati ni saya pon naik la lif tu.Tak sapa pon naik saya pon pregh la butang tutup pintu lif tu.

Tiba-tiba ada sorang pakcik (ka abang?) ni dia sempat tahan pintu.Jadi kami dua jela naik lif tu.
                                                                                                                                       Bersambung

No comments:

Post a Comment